Denne måned fylder gamigo 20 år og starter festen med spændende begivenheder i alle deres spil, gaver og meget mere.
Frem med ballonerne! I løbet af hele oktober kan spilentusiaster se frem til en overflod af begivenheder i deres spil og deltage i spændende konkurrencer på gamigo’s fødselsdags-website https://20th.gamigo.net/en. Her kan man konkurrere med andre communities og frigøre værdifulde belønninger ved at deltage i adskillige ugentlige in-game udfordringer.
gamigos historie er spændende og fører virksomheden fra et spilanmeldelse website i begyndelsen af ??2000’erne til en af de førende udgivere af online MMO’s i Europa og Nordamerika som publisher af verdensomspændende hits som bl.a Grand Fantasia og Fiesta Online. Virksomheden udvider konstant sin mangfoldige portefølje for at give gamingfans af alle genrer noget at dykke ned i og udvikler nye løsninger til det dynamiske spilmarked, såsom deres seneste Unchained-version af sin fantastiske MMORPG ArcheAge, som for nylig også fejrede sin første fødselsdag.
Ved hjælp af hashtagget #gamigo20 kan spille entusiaster dele deres mest mindeværdige oplevelser i deres foretrukne gamigo-spil og vinde en eksklusiv jubilæums hættetrøje til minde om fejringen.
Besøg gamigo’s 20 jubilæums site her: https://20th.gamigo.net/en
Flere oplysninger om begivenhederne kan findes på den officielle hjemmeside.
Om gamigo:
gamigo tilbyder mere end 30 onlinespil (MMO’s), der tilhører en række forskellige genrer. Udvalget inkluderer first-person shooters, fantasy RPG’s, bygnings/strategi spil, mobil- og casual spil. Siden virksomhedens grundlæggelse i 2000 er denne mangfoldige portefølje blevet opbygget gennem virksomhedsovertagelser, køb af spillelicenser samt verdensomspændende udgivelsesrettigheder. Gennem erhvervelsen af ??nye datterselskaber (fx Mediakraft og adspree Media) vokser gamigo-gruppen også kontinuerligt inden for B2B og marketing. Målet er at udvide den allerede etablerede gamigo online-platform på det internationale spilmarked. Virksomhedens kerne portefølje inkluderer succesrige spiltitler som Rift, ArcheAge, ArcheAge: Unchained, Trove, Ironsight, Aura Kingdom, Desert Operations, Fiesta Online, Echo of Soul og Last Chaos. gamigo er vokset både organisk såvel som gennem de mere end 25 erhvervelser, der er foretaget siden 2013, inklusive spil, medie- og teknologivirksomheder og individuelle spil aktiver. Som en del af gamigo’s platformsstrategi leverer medie virksomhederne adspree (2016) Mediakraft (2017) og Verve Wireless (2020) også reklameløsninger til sine B2B-kunder. Derudover bruger virksomheden sin know-how til gamigo’s egne titler.