Turtle Beachs kritiker roste Stealth 700 Gen 2 MAX til PS5 og PS4 øget kompatibiliteten til flere platforme og giver mere end 40 timers batterilevetid – Stealth 600 Gen 2 MAX for PlayStation giver mere end 48+ timers batterilevetid samt kompatibilitet med flere platforme

Førende producent indenfor spilletilbehør Turtle Beach Corporation (NASDAQ: HEAR) har afsløret nye modeller i deres mest sælgende trådløse gaming headset serie Stealth 700 Gen 2 MAX, Stealth 600 Gen 2 MAX, og Stealth 600 Gen 2 USB til PlayStation™. Stealth 700 Gen 2 MAX og Stealth 600 Gen 2 MAX til PlayStation tilføjer langt batteri liv og ekstra kompatibilitet med flere platforme1 med en robust palette af ydelser, lydkvalitet og komfort, som har gjort Turtle Beachs Stealth 700 og Stealth 600 serie headsets prisvindende, bedst sælgende produkter i mange år. Alle tre nye modeller for PlayStation er mulige at forudbestille i dag hos www.turtlebeach.com og udvalgte butikker i Danmark.

Stealth 700 Gen 2 MAX til PlayStation kan findes i Cobalt Blue with Copper eller Black with Silver for 1.599 DKK og vil udkomme d. 2. oktober 2022. Stealth 600 Gen 2 MAX til PlayStation vil kunne findes i Black, Midnight Red, ogArctic Camo for 1.099 DKK, og vil være på markedet d. 18. september 2022. Stealth 600 Gen 2 USB til PlayStation kommer i Black with Blue eller White with Blue og vil være i butikkerne i 2023.

“Dagens gamere vil have headsets der dækker alle platforme, og Stealth 700 and 600 Gen 2 MAX modellerne til PlayStation giver PS5 og PS4 brugere premium lyd og komfort samt mulighed for at bruge headsettet med flere spilsystemer over længere tid,” fortalte Juergen Stark, formand og CEO af Turtle Beach Corporation. “Vores designs for Xbox MAX modellerne blev lanceret tidligere i år og forbrugerne roste dem. Nu, kan dedikerede PlayStation fans opleve den kraftfulde 3D gaming lyd, uovertruffen komfort og funktioner som Superhuman Hearing®, der giver spilleren lydmæssige spille fordele, som har gjort vores Stealth 700 og 600 serie headsets til vores konsekvent mest sælgende produkter.”