10.2 C
Copenhagen
28 marts 2024

XSOLLA starter samarbejde med ALIPAY, så nye spillemarkeder i Asien kan udforskes

Published:

Nye spændende opdateringer er nu tilgængelige og Xsolla begynder samarbejde med tre partnere, der giver adgang til nye løsninger – heriblandt NFT checkout!

Xsolla, et af verdens førende selskaber der formidler betaling indenfor mobile gaming,  annoncerer nye løsninger og funktioner i deres kvartals opdatering,  .  Udviklere af spil til mobil kan nu håndtere kampagner individuelt for spillere og tilpasse deres marketingtiltag gennem den opdaterede Web Shop. Xsolla har også begyndt samarbejde med flere partnere omkring tre specifikke løsninger, der vil blive tilbudt udviklere så de kan operere i flere lande. Endeligt har Xsolla opdateret måden at håndtere NFT på, så brugere af Web 3.0 kan sælge, gemme, konvertere og sende NFTer til andre brugers ‘wallet’. Alt sammen via én brugerflade, der er integreret i Xsolla apps.

“Xsolla er engageret i at tilbyde den bedste service og støtte til mobil spil udviklere over hele verdenen – hjælpe dem med at nå nye spillere i nye områder,” siger Chris Hewish, administrerende direktør Xsolla. “Som industrien  inden for mobilspil udvikler sig, er det vigtigt at vi altid er ét skridt foran og tilbyder unikke løsninger, og derved hjælpe vores partnere med at kommunikere direkte med deres kunder!”

Xsolla Alipay+

Xsolla vil integrerere Alipay+, som er en stor sammenslutning af globale internationale betalings- samt marketingsløsninger fra Ant Group – Det vil give kunder en bedre service over hele verden.

Med Alipay+’s løsninger, Xsolla kan formidle ‘digital wallets’ og andre betalingsmetoder via direkte integration i det sydasiatiske marked. Samtidig vil samarbejdet tillade Xsolla at tilbyde enterprise, mid-tier, og indie partnere at lave forbrugermålrettet tilbud, samt nå nye kundesegmenter ved at lade kunder betale for spillet og mulige tilkøb, med deres foretrukkende lokale betalingsmetode.

Dette samarbejde følger Xsollas udvidelse i Indien, hvor Xsolla indgik samarbejde med Paytm tidligere i år. Xsolla har eksisteret i Asien i mere end otte år og har netop åbnet et kontor i Seoul, Korea. Kontorer i Beijing, China og Kuala Lumpur, Malaysia er ved at blive åbnet. Senest er der blevet udvidet i Tokyo, Japan, hvor Xsolla var stærkt til stede ved Tokyo Game Show i september.

Lær mere om Xsolla betalings løsninger her (på engelsk): xsolla.pro/rw13payments

Xsolla Web Shop

Den opdaterede Xsolla Web Shop tillader partnere at kunne engagere sig direkte med forbrugere gennem  online-butikken. Disse nye funktioner hjælper udviklere til at håndtere deres tilbud og og gøre markedsføringstiltag mere personlige, og  sikre at Xsolla Web Shop er en positiv oplevelse for hver enkelt forbruger.

Mere information om Xsolla Web Shop her (på engelsk): xsolla.pro/rw13webshop

Xsolla NFT Checkout

Xsolla lavede en NFT Checkout tidligere i år, der tillod udviklere at hurtigt – og sikkert – at tilføje NFT i deres spils økonomi. Denne funktion gjorde det muligt for spillere at lave køb med deres foretrukne betalingsmetode. Udvikleren håndterede konverteringen og leveringen af NFT, mens Xsolla sikrede selve købet og distributionen af den virtuelle valuta.

Med den kommende opdatering af NFT Checkout, har spil og andre virksomheder med digitalt indhold gode mulighed for at sikre mere handel og dermed mere omsætning. Partnere kan nu sælge NFT, tilbyde brugere at købe digitalt indhold og forbinde indholdet til deres NFT, ved at bruge deres foretrukne digitale betalingsmetode. Samtidig kan brugere gemme deres items og NFT i deres partners eller Xsolla’s inventory eller levere konverteret items til brugerens wallets. Samtidig kan løsningen linke partnere fra store blockchains sammen, f.eks. Ethereum, Solana, and Polygon, og understøtter mere end 100+ wallets.

Mere information om Xsolla NFT Checkout, her (på engelsk): xsolla.pro/rw13nftcheckout

Xsolla Game Investment Platform + Trailer Program

Trailers for spil er blevet en af de vigtigste komponenter i spilmarkedsføring og en imponerende trailer kan generere buzz, lave flere forudbestillinger, give højere salg og endda fortsætte med at markedsføre spillet efter det er udgivet. I dette nye investeringsprogram kan udviklere få deres trailer finansieret med op til $250,000 mod en deling af fremtidig indkomst. Hvis traileren koster mere end der finansielt er til rådighed kan Game Investment Platform hjælpe.

Udviklere interesseret i at søge om at få deres trailer finansieret kan finde mere information her (på engelsk):xsolla.pro/rw13funding

Udviklere og investorer kan søge om at blive en del af Xsolla Game Investment Platform + Trailer Program (på engelsk): xsolla.pro/rw13gip

Related articles

spot_img

Recent articles

spot_img