Spillere kan nu deltage i festen og vinde præmier i denne fantastiske MMORPG

gamigo kan med stor glæde annoncere et event som varer en hel måned i anledning af deres 10 års jubilæum for den banebrydende online RPG titel Rift. Festen starter med det årlige event Carnival of the Ascended 2021, som starter nu og varer til og med den 22. april. Eventet er sjovt som det plejer, dog er der nye overraskelser at finde i løbet af eventet.

Spillerne vil få mulighed for at fejre et årti med gode minder i Tenth Anniversary Cape og den helt unikke Tenth Anniversary Cake som giver et ret lækkert raid buff. For dem der er lidt onde i sulet, kan man placere en Fancy Celebration Cake. De der snupper en bid af denne kage forvandles til en Carnival Enhjørning og gør man det kan man fuldføre Carnival Rush achievement.

Andre rettelser der kommer i denne uge:

  • En trio af nye Artifact sæt er nu tilgængelige for dem der deltager i event aktiviteterne med nogle fede belønninger for dem der fuldfører samlingerne.
  • Guardian Valmeras og Defiance Warhorses er nu tilføjet med Auroral Dubloons eller Credits som belønning.
  • Ascended Trillian Lockwert Minions er tilføjet. Dette inkluderer 11 nye minion missioner, som vil guide spilleren tilbage til det gamle Ascended.

Alle detaljer om dette års specielle jubilæumsevent kan findes på den officielle Rift hjemmeside.

Om gamigo:
gamigo tilbyder mere end 30 onlinespil (MMO’s), der tilhører en række forskellige genrer. Udvalget inkluderer first-person shooters, fantasy RPG’s, bygnings/strategi spil, mobil- og casual spil. Siden virksomhedens grundlæggelse i 2000 er denne mangfoldige portefølje blevet opbygget gennem virksomhedsovertagelser, køb af spillelicenser samt verdensomspændende udgivelsesrettigheder. Gennem erhvervelsen af ??nye datterselskaber (fx Mediakraft og adspree Media) vokser gamigo-gruppen også kontinuerligt inden for B2B og marketing. Målet er at udvide den allerede etablerede gamigo online-platform på det internationale spilmarked. Virksomhedens kerne portefølje inkluderer succesrige spiltitler som Rift, ArcheAge, ArcheAge: Unchained, Trove, Ironsight, Aura Kingdom, Desert Operations, Fiesta Online, Echo of Soul og Last Chaos. gamigo er vokset både organisk såvel som gennem de mere end 25 erhvervelser, der er foretaget siden 2013, inklusive spil, medie- og teknologivirksomheder og individuelle spil aktiver. Som en del af gamigo’s platformsstrategi leverer medie virksomhederne adspree (2016) Mediakraft (2017) og Verve Wireless (2020) også reklameløsninger til sine B2B-kunder. Derudover bruger virksomheden sin know-how til gamigo’s egne titler.